حرف‌های جدید کلوپ درباره شکست مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان

حرف‌های جدید کلوپ درباره شکست مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان

خبرگزاری فوتبالی – یورگن کلوپ در جریان یک مستند، درباره بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان فصل گذشته که با برتری اتلتیکویی‌ها در لیگ قهرمانان توام شد صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ در جریان مستند The End of the Storm که درباره تیم لیورپول است گفته: روز دوشنبه (۹ مارچ) صبح بیدار شدم و شنیدم که در مادرید تمام مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده‌اند. ما یک بازی بسیار مهم در لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو در پیش داشتیم و ۵ تا ۶ هزار نفر از مادرید قرار بود برای بازی فردای آن روز به شهر لیورپول بیایند. این یک دیوانگی محض بود که هیچ معنایی نداشت. سخت بود تا آن شب برای یک بازی فوتبال آماده شد و از بازیکنان بخواهیم که هر کاری انجام دهند تا برنده شویم در حالی که نمی‌دانستیم فردای آن روز چه اتفاقی خواهد افتاد.

کلوپ که پس از پایان بازی به شدت از تاکتیک های دفاعی دیگو سیمئونه انتقاد کرده بود در ادامه گفت: به خاطر دارم که بابت سبک بازی اتلتیکو مادرید بسیار عصبانی بودم اما ۵ دقیقه پس از اتمام مصاحبه‌ام پیش خودم فکر کردم چه احمقی هستم که در حال حاضر به شکست در یک بازی فوتبال فکر می‌کنم اما دنیا در سخت‌ترین شرایط تمام دوران قرار دارد.

1101