پدیده تیم ملی ایتالیا: آلمانی نیستم؛ ۱۰۰ درصد ایتالیایی‌ام!

پدیده تیم ملی ایتالیا: آلمانی نیستم؛ ۱۰۰ درصد ایتالیایی‌ام!

خبرگزاری فوتبالی – وینچنزو گریفو، پدیده تیم ملی ایتالیا که در آلمان متولد و بزرگ شده پس از انجام اولین بازی‌اش با پیراهن آتزوری بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته وینچنزو گریفو برای اولین بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را بر تن کرد و ۲ گل هم در جریان بازی دوستانه مقابل استونی به ثمر رساند. او متولد آلمان است اما پدر و مادر او اهل سیسیل هستند. گریفو البته هرگز در ایتالیا زندگی نکرده اما شب گذشته توانست در اولین بازی خودش برای تیم ملی ایتالیا گلزنی کند.

گریفو در گفت و گوی پس از بازی خود گفته: خیلی خوشحالم که اینجا در تیم ملی ایتالیا بازی می‌کنم و بابت گلزنی هم خیلی خوشحال‌تر هستم. همه می‌دانند که من هیچ وقت به بازی برای تیمی جز ایتالیا فکر نمی‌کردم. من در آلمان به دنیا آمدم و آن‌جا بزرگ شده‌ام اما ۱۰۰ درصد ایتالیایی هستم.

گریفو در ادامه افزود: گل‌های امشب را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم. شما باید خودتان را باور کنید و در تیم باشگاهی‌تان بهترین نمایش‌ها را نشان دهید. سپس باید امیدوار باشید مربی تیم ملی شما را دعوت کند. بازیکنان بسیار باکیفیتی در ترکیب‌مان داریم. بازیکنانی از یوونتوس، پاریسن ژرمن و دیگر تیم‌ها. بنابراین من که در فرایبورگ بازی می‌کنم باید از آن‌ها چیزهای زیادی یاد بگیرم. خوشحالم که اینجا هستم.

1101