سرمربی فرانسه پس از شکست مقابل فنلاند: درس گرفتیم!

سرمربی فرانسه پس از شکست مقابل فنلاند: درس گرفتیم!

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم مل فرانسه پس از دیدار مقابل فنلاند که با شکست ۲-۰ شاگردانش به پایان رسید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
به گزارش فوتبالی، دیدیه دشان در گفت و گوی پس از بازی خوب گفته: توران؟ به دلیل آن که این بازی اولین بازی او بوده من توجهم را به سمت نکات ریز معطوف می‌کنم. او کارهای خوبی انجام داد. مخصوصا در نیمه اول. او می‌توانست با خوش شانسی گلزنی هم کند اما ضربه سرش به تیر برخورد کرد. او سعی و تلاش کرد و توانست فضا ایجاد کند. در نیمه دوم کار برای او سخت شد و فضای کمتری وجود داشت. شاید هم اندکی خسته شد. آخرین بازی او یکشنبه بود. او در اولین بازی ملی اش به ما چیزهای خوبی نشان داد.

دشان در ادامه گفت: می‌خواهم به تیم فنلاند تبریک بگویم. در رابطه با سبک بازی، شدت و در کنار هم بودن‌مان درس سختی گرفتیم که باید در خاطرمان بماند. بعضی اوقات خوب است تا بازی سختی مانند این دیدار داشته باشیم تا برخی اصول را فراموش نکنیم. آن ویژگی‌ها، واقعیت‌های فوتبال در سطح بالا هستند. حضور امباپه و پاوارد در بازی بعد؟ از هیچ چیز مطمئن نیستیتم اما مسائل در مسیر درستی قرار دارند. این مسئله هر روز در حال پردازش شدن است. این کافی نیست؟ امشب چهارشنبه بود و هنوز ۳ روز تا بازی بعد فرصت باقی است.

1101