مورد عجیب ویدا؛ تعویض به دلیل کرونا!

مورد عجیب ویدا؛ تعویض به دلیل کرونا!

خبرگزاری فوتبالی – شب گذشته در دیدار کروواسی و ترکیه، مدافع تیم کروواسی به دلیل احتمال ابتلا به کرونا تعویض شد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم ملی ترکیه در یک دیدار دوستانه برابر تیم کروواسی قرار گرفت. این دیدار پرهیجان در نهایت با حساب ۳-۳ مساوی خاتمه یافت اما نکته پرحاشیه و عجیبی در آن اتفاق افتاد. دوماگوی ویدا، مدافع تیم ملی کروواسی که از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت  بین دو نیمه تعویض و علت آن احتمال ابتلا به کرونا اعلام شد!

ویدا به همراه دیگر اعضای تیم ملی کروواسی روز دوشنبه تست کرونا داده بودند که پاسخ آن منفی بود اما آزمایشات بعدی در صبح بازی یک مورد را مشکوک به ابتلا به کرونا خواند. در این حالت، بازیکنی که احتمال بالقوه ابتلا به کرونا دارد تا تایید نتیجه در قرنطینه می‌ماند.

در بیانیه فدراسیون فوتبال کروواسی در این خصوص اعلام شده: سرویس پزشکی تیم ملی کروواسی در استراحت بین دو نیمه اطلاعاتی دریافت کرد که یک مورد ابتلای بالقوه به کرونا وجود دارد. این یک روش آزمایشی متداول است که مورد مشکوک برای تایید نتیجه مجددا آزمایش می‌شود. در همان زمان که دالیچ تصمیم به تعویض ویدا گرفت،، سرویس پزشکی تیم ویدا را طبق تمام پروتکل‌ها تا زمان تایید نتایج، قرنطینه کرد. او طبق مقررات چند روز آینده را در استانبول به صورت قرنطینه خواهد گذراند. سایر اعضای تیم ملی و کارکنان که آزمایش منفی داشنتد به استکهلم سفر خواهند کرد.

1101