عکس؛ چهره شاداب مسی در اولین تمرین آرژانتین

عکس؛ چهره شاداب مسی در اولین تمرین آرژانتین

خبرگزاری فوتبالی - اردوی تیم ملی آرژانتین به منظور برگزاری بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برای منطقه آمریکای جنوبی تشکیل شده است. آلبی سلسته بامداد جمعه به مصاف پاراگوئه خواهد رفت و لیونل مسی انگیزه های خاص خود را دارد تا در این دیدار گلزنی کرده و برای تیم ملی کشورش بدرخشد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در این فصل طلسم عجیبی داشت و در جریان بازی گلزنی نمی‌کرد. گل‌های او هم در تیم ملی آرژانتین و هم در بارسلونا از روی نقطه پنالتی بودند اما ستاره آرژانتینی مقابل رئال بتیس بالاخره در جریان بازی هم گلزنی کرد و این طلسم را شکست. او اکنون می‌خواهد در تیم ملی کشورش هم در جریان بازی گلزنی کند و این طلسم را در آرژانتین هم بشکند. مسی در اولین تمرینات تیم ملی کشورش شاداب بوده و چهر‌ه‌ای خندان داشت.

مسی تاکنون به همراه آرژانتین نتوانسته به موفقیتی دست پیدا کند و همواره در فینال‌های بزرگ شکست خورده است. با توجه به شرایط سنی لیونل مسی، او همراه با تیم ملی آرژانتین، تورنومنت های زیادی را پیش رو نخواهد داشت و باید دید که عملکردش چگونه خواهد بود. او با چهره‌ای شاداب در اولین تمرین تیم ملی کشورش برای بازی های ملی پیش‌رو حاضر شد.

1470