صحبت‌های پرطعنه کروس: بازیکنان عروسک یوفا و فیفا هستند!

صحبت‌های پرطعنه کروس: بازیکنان عروسک یوفا و فیفا هستند!

خبرگزاری فوتبالی – هافبک آلمانی تیم رئال مادرید مخالف برگزاری سوپرلیگ اروپا است و اعتقاد دارد این کارها تنها قاصله بین باشگاه‌های بزرگ و کوچک را بیشتر می‌کند.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس به همراه برادرش یک پادکست به نام Einfach mal Luppen اجرا می‌کند. او در جدیدترین پادکست خود گفته: متاسفانه ما به عنوان بازیکن درباره سوپر لیگ اروپا تصمیم نمی‌گیریم. ما عروسک‌های فیفا و یوفا هستیم. اگر اتحادیه بازیکنان وجود داشت در لیگ ملت‌ها حضور نداشتیم و یا حتی به خاطر سوپرکاپ اسپانیا به عربستان نمی‌رفتیم. این مسابقات سعی دارند تا همه چیز را از لحاظ اقتصادی جذب کنند و بازیکنان را هم از آمادگی جسمی دور کنند. من یکی از افرادی هستم که دوست دارم این مسائل را به حال خود بگذارم. لیگ‌ها به اندازه کافی خوب هستند و در کنار آن‌ها هم لیگ قهرمانان و جام جهانی وجود دارد.

کروس در ادامه افزود: از نظر ورزشی مسابقات سوپرلیگ اروپا هیجان انگیز است زیرا تنها تیم‌های سطح بالا در آن حضور دارند اما فاصله بین باشگاه‌های بزرگ و کوچک بیشتر خواهد شد. هر چیزی نباید سریع‌تر و با پول بیشتر باشد.

این بازیکن آلمانی در بخشی از پادکست درباره علاقه اش به شادی گل ساده، نسبت به شادی گل بازیکنانی چون اوبامیانگ و گریزمان گفت: رقص‌های تکراری احمقانه است.

1101