مددی: وریا غفوری بهترین دفاع راست ایران است/ او لایق پیراهن تیم ملی است

مددی: وریا غفوری بهترین دفاع راست ایران است/ او لایق پیراهن تیم ملی است

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست باشگاه استقلال گفت: مطمئنم کادر فنی تیم ملی فوتبال در اردوهای بعدی حق وریا غفوری را می‌دهند چون او استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد.

به گزارش فوتبالی، احمد مددی سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه در خصوص دعوت نشدن وریا غفوری به تیم ملی، گفت: بدون هیچ شکی وریا غفوری امروز بهترین مدافع راست فوتبال ایران است و استحقاق پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی را دارد. مطمئنم که کادرفنی تیم ملی در اردوهای بعدی حق کاپیتان استقلال را به او می‌دهند و ما وریای عزیز را در تیم ملی خواهیم دید. باشگاه استقلال و هوادارانش همواره حامی کاپیتان تیم خود هستند و مطمئناً وریا می‌تواند در رساندن تیم ملی به جام جهانی نقش پررنگی داشته باشد.
سرپرست باشگاه استقلال همچنین با ابراز نگرانی از وضعیت داوری در مسابقات لیگ، اظهار کرد: در بازی قبلی تیم استقلال، علاوه بر دو پنالتی، حداقل یک کارت زرد اشتباه هم به مطهری داده شد. اینکه از ابتدای فصل شاهد چنین اشتباهاتی باشیم، باعث نگرانی هواداران و پیشکسوتان شده است. امیدواریم از هفته‌های بعد شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم. به هر روی تیم فوتبال استقلال در فصول گذشته از بحث داوری لطمات زیادی دیده و ما خواهان قضاوت‌هایی عادلانه و نمی‌گویم بی اشتباه ولی حداقل کم اشتباه از سوی داوران هستیم.

6641