شهاب زاهدی دوباره گزینه پرسپولیس شد

شهاب زاهدی دوباره گزینه پرسپولیس شد

خبرگزاری فوتبالی- پس از منتفی شدن جذب رضا قوچان نژاد اکنون گفته می شود شهاب زاهدی بار دیگر هدف این باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، قرمزهای پایتخت برای تقویت خط حمله خود پس از نا امیدی از جذب گزینه های مدنظر این باشگاه، این بار مجدد به سراغ مهاجم سابق خود رفته است. باشگاه پرسپولیس برای جذب شهاب زاهدی مکاتباتی را از طریق امور بین الملل باشگاه پرسپولیس با باشگاه المپیک دونتسک اوکراین انجام داده است. شهاب زاهدی بعد از سه فصل حضور در فوتبال اروپا و لیگ‌های ایسلند و اوکراین اکنون مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

در این زمینه شنیده می شود باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی مکاتبات مربوط به جذب این بازیکن را با باشگاه اوکراینی انجام داده است و خواهان در اختیار گرفتن او شده و باید دید این انتقال نهایی خواهد شد یا خیر.

این مهاجم بلندقامت که فصل گذشته را در تیم المپیک دونتسک با ثبت 10 گل در لیگ و جام حذفی پشت سر گذاشته، اکنون مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و بر این اساس باشگاه پرسپولیس طی نامه ای به باشگاه اوکراینی خواهان نظر آنها در خصوص نحوه انتقال او شده است.

مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبرگزاری دولت درباره شایعه بازگشتش به این تیم گفت: "همانطور که می دانید قبل از اینکه فصل شروع شود نامه نگاری رسمی با باشگاه انجام شد و بحث رضایتنامه پیش آمد و المپیک اجازه جدایی را به من نداد تا به پرسپولیس بپیوندم. حالا هم بعد از اتفاقی که برای عیسی آل‌کثیر افتاده و من شخصا برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم زودتر مشکلش برطرف شود و به زمین بازی برگردد؛ دوباره صحبت هایی با من انجام گرفته ولی مسائلی است که باید بین باشگاه ها حل شود و از حیطه من خارج است. چون بحث اصلی رضایتنامه ای است که باید از سود باشگاه المپیک صادر شود."

زاهدی که در دوره برانکو نتوانست فرصت چندانی برای خودنمایی در ترکیب پرسپولیس به دست بیاورد، در ادامه راهی لیگ ایسلند شده بود و با نمایش قابل توجه، هدف باشگاه سون سامسونگ قرار گرفت. در شرایطی که انتظار می‌رفت زاهدی در یک نقل و انتقال حضور در این تیم را تجربه کند، مشکلات مربوط به مثبت شدن دوپینگ این بازیکن در گذشته باعث شد این انتقال منتفی شود.

 این روزها با توجه به محرومیت عیسی آل کثیر و نیاز پرسپولیس به جذب مهاجم جدید، شهاب زاهدی این شانس را دارد تا بار دیگر پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کند.

7655