کارواخال: تا لحظه مرگ پای زیدان می‌مانیم!

کارواخال: تا لحظه مرگ پای زیدان می‌مانیم!

خبرگزاری فوتبالی – دنی کارواخال به حمایت از سرمربی رئالی‌ها پرداخت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در آخرین دیدار خود مقابل والنسیا شکست خود و با توجه به گرفتن تنها ۴ امتیاز از ۳ بازی ابتدایی لیگ قهرمانان برخی اعتقاد داشتند رئال وارد بحران شده. مسئله‌ای که کارواخال آن را رد می‌کند.

کارواخال در جدیدترین گفت و گوی خود به مارکا گفته: ما تا لحظه مرگ همراه با باشگاه، هم‌تیمی‌ها و مربی مان هستیم و فلسفه مربی‌مان هم این است که در کنار هم باشیم و در یک مسیر پیش برویم. ما هم در تمام این سالی‌هایی که او در مادرید بوده این کار را انجام داده‌ایم.

کارواخال در ادامه گفته: هر کسی در چند سال اخیر اینجا بوده به این مسئله عادت کرده است. در پایان می‌توانید اینتر را در یک دیدار تماشایی شکست دهید و مقابل والنیسا که یک رقیب خوب است شکست بخورید. آن روز، روز ما نبود اما برخضی اوقات شما نمی‌توانید در هر بازی برنده شوید و این بحران به نظر می‌رسد. در پایان شما باید به بالا و پایین‌ها عادت کنید. باید به این بالا و پایین‌های احساسی و انتقادی وجود دارد. ما رئال مادرید هستیم. تیم بسیار خوبی داریم. به ما شک نکنید زیرا برای همه چیز می‌جنگیم. در ماه مارچ شما خوشحال خواهید بود را در رقابت‌ها زنده هستیم و رقابت می‌کنیم.

1101