روزهای سخت فینالیست آسیا/ پرسپولیس بدون پول آماده می شود؟

روزهای سخت فینالیست آسیا/ پرسپولیس بدون پول آماده می شود؟

خبرگزاری فوتبالی- شرایط مالی باشگاه پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا در وضعیت عجیبی است.

به گزارش فوتبالی، وضعیت اقتصادی قرمزها آنقدر بهم ریخته است که روز گذشته معاون اجرایی باشگاه اقرار کرد چیزی حدود 7 میلیون تومان در حساب باشگاه موجود است آن هم در شرایطی که بعد از تغییر مدیریت باشگاه، اعضای تیم شامل بازیکنان و کادر فنی انتظار داشتند بعد از بدقولی و بدعهدی‌های مدیریت قبلی مطالبات خود را دریافت کنند.

برخلاف آنچه انتظار می رفت که مدیریت جدید باشگاه بتواند آرامشی به حاشیه های قرمزها بدهد اما با توجه به وضعیت اقتصادی وخیم این باشگاه و پیش خور شدن درآمدهای کارگزار عملا پرداخت مطالبات شاگردان یحیی گل محمدی طبق آنچه جعفر سمیعی به او اعلام کرده است فعلا امکان پذیر نخواهد بود.

امروز روزنامه دولت در خبری مدعی شد که ظاهراً سیدمحمد فیاض عضو فعلی هیأت مدیره باشگاه که شهردار منطقه 18 تهران هم بوده از فردی 4 میلیارد تومان قرض گرفته بوده و به آن فرد چک داده اما حالا آن چک برگشت خورده و باشگاه پرسپولیس فقط در یک فقره بدهی باید 4 میلیارد تومان فراهم کند!

حال مشخص نیست با توجه به اوضاع نابسامان مالی باشگاه و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان جدید این تیم و آپشن های فصل گذشته بازیکنان قدیمی، مدیریت جدید این باشگاه چه برنامه ای برای پرداخت بدهی ها خواهد داشت.

وقتی این موضوع بدتر می‌شود که متوجه شویم کارگزار پرسپولیس هم قرار نیست فعلا مبلغ جدیدی به این باشگاه تزریق کند و قرمزها عملا منبع درآمدی برای پر کردن این همه چاله و چوله پیش‌رو نخواهند داشت. با توجه به اینکه رسول‌پناه پیش از ترک باشگاه یک قسط قرارداد را از کارگزار پیش‌خور کرده است و با آن باقیمانده طلب برانکو را پرداخت کرده، قرار نیست که در سر رسید واریز قسط بعدی کارگزار، پولی به حساب باشگاه ریخته شود و باید دید با این شرایط جعفر سمیعی و سایر مدیرانش چه تصمیمی برای خروج از این بحران مدنظر دارند. بدون پول نمی شود تیمی آماده روانه ادامه لیگ و حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا کرد.

7655