واکنش دله الی به شایعه جدایی از تاتنهام: توجیه نکن، پیشرفت کن

واکنش  دله الی به شایعه جدایی از تاتنهام: توجیه نکن، پیشرفت کن

خبرگزاری فوتبالی - دله الی با انتشار عکسی در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی با 4 کلمه نسبت به شایعات پیرامون جدایی خود از باشگاه تاتنهام واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، هافبک 24 ساله تا به حال فصل ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشته و تنها در 3 بازی در تمام رقابت‌ها در ترکیب اصلی قرار داشته است. او بارها توسط مورینیو از فهرست تیم کنار گذاشته شده و در سه بازی اخیر تاتنهام به صورت متوالی حضور نداشته است. آخرین نمایش الی در برابر آنتروپ در لیگ اروپا بود که بین دو نیمه تعویض شد و به نظر می‌رسید که شاید او بر این باور باشد که دورانش در تاتنهام به سر رسیده است. با این حال هواداران تاتنهام احتمالا از آخرین پستی که او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده خوشحال شده‌اند. الی تصویری از خودش منتشر کرد که در حال تمرین کردن در خانه خود بود و در شرح آن نوشت: " توجیه نکن، پیشرفت کن. "

در حالی که پیام این تصویر می‌تواند به اشکال مختلف تفسیر شود اما شاید به این نکته اشاره دارد که الی می‌داند تقصیر دوری‌اش از ترکیب تیم بر عهده خودش است نه ژوزه مورینیو و شاید حالا قصد دارد تلاش خود را برای بازگشت به دوران اوج و حضور دوباره در ترکیب تاتنهام افزایش دهد. 

1811