فدراسیون فوتبال صربستان درباره قانون‌شکنی بازیکنان صرب: لازم باشد جریمه می‌دهیم!

فدراسیون فوتبال صربستان درباره قانون‌شکنی بازیکنان صرب: لازم باشد جریمه می‌دهیم!

خبرگزاری فوتبالی – فدراسیون فوتبال صربستان اعلام کرده اگر نیاز باشد حاضر است جریمه بازیکنانی چون نیکولا میلنکوویچ و دوشان ولاهوویچ که قوانین منع سفر را شکسته‌اند و به اردوی تیم ملی اضافه شدند را بپردازد.

به گزارش فوتبالی، شرایط در ایتالیا دوباره پیچیده شده. پس از ابتلای چندین نفر به کرونا در ایتالیا، کمینه ASL (مسئولین سلامتی محلی) به بازیکنان دستور داده‌اند تا کنار باشگاه خود بمانند زیرا چندین مورد جدید ابتلا به کرونا بین اعضای تیم مشاهده شده‌اند. برخی بازیکنان اما این مسئله را رعایت نکردند و با فرارسیدن بازی‌های ملی تصمیم گرفتند باشگاه خود را ترک کنند و به اردوهای ملی بروند که این مسئله احتمالا با جریمه ان‌ها همراه خواهد شد.

در همین زمینه فدراسیون فوتبال صربستان از طریق رسانه‌ها اعلام کرده: «همراه بازیکنان هستیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم. آن‌ها (مسئولین ASL) نمی‌توانند برای بازیکنان مشکلی به وجود بیاورند زیرا فیفا و یوفا اجازه داده‌اند تا در هنگام برگزاری بازی‌های ملی، بازیکنان به اردوها اضافه شوند. فیفا پیشتر فدراسیون فوتبال ایتالیا را باخبر کرده و ما جریمه را خواهیم پرداخت. البته اگر لازم باشد.»

گفتنی است تیم صربستان فردا شب در چهارچوب مسابقات مقدماتی یورو به مصاف اسکاتلند خواهد رفت. صربستانی‌ها ۳ روز بعد هم در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف مجارستان خواهند رفت.

110۱