کاسورلا: هنوز به خاطر شکست مقابل پرسپولیس احساس ناامیدی می‌کنیم

کاسورلا: هنوز به خاطر شکست مقابل پرسپولیس احساس ناامیدی می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی- ستاره اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر با اشاره به شکست مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هنوز وقتی به آن مسابقه برمی‌گردیم احساس ناامیدی می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سانتی کاسورلا ستاره پیشین تیم ملی اسپانیا، آرسنال و ویارئال درباره حضورش در لیگ قطر به سایت فیفا گفت: برای من یک تجربه جدید اتفاق افتاد که به همراه خانواده در این کشور زندگی کنم. بارها با ژاوی صحبت کردم و او مرا تشویق می‌کرد که به این تیم بیایم. او از تجربه بازی خودش در السد گفت و اینکه این تیم همیشه برای موفقیت و پیروزی می‌جنگد. من هم این تیم انتخاب را کردم و به دنبال افتخارات و عناوین تازه‌ای هستم. بازی کردن در ورزشگاه‌های جام جهانی 2022 بسیار جذاب است و فکر می‌کنم این روزها در یادم می‌ماند.
وی در خصوص ناکامی به همراه السد در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هدف ما رسیدن به فینال بود. بازی‌ها در دوحه انجام می شد و اهمیت موضوع را به خوبی می‌دانستیم. شرایط مسابقات متمرکز و فاصله کوتاه مسابقات برای همه بسیار سخت بود. با این وجود فکر می‌کنم در مرحله گروهی بازی‌های خوبی انجام دادیم. حتی در دور حذفی مقابل پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشتیم و فرصت‌های زیادی ساختیم که از آنها استفاده نکردیم. در نهایت آنها روی ضربه کرنر به گل رسیدند. هنوز وقتی به آن بازی برمی‌گردیم احساس ناامیدی می‌کنیم. این احساس البته به ما انگیزه می‌دهد که به دنبال جبران شکست باشیم. حالا به فینال جام حذفی رسیدیم، در لیگ صدرنشین هستیم و شانس خودمان را در دوره بعدی لیگ قهرمانان امتحان می‌کنیم.

ستاره اسپانیایی السد در خصوص ژاوی گفت: همه دنیا او را به عنوان یک بازیکن فوق العاده در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا قبول داشتند. ژاوی یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است. در مربیگری هم کار کردن با او جذاب است و همه بازیکنان دوستش دارند. ژاوی یک مربی فوق العاده است و خیلی از شاخصه‌های موفقیت در مربیگری را دارد، به سرعت پیشرفت می‌کند و به اعتقاد من روزی سرمربی بارسلونا خواهد بود. این البته تصمیم خود اوست و باید دید چه زمانی به این تصمیم می‌رسد. نباید ژاوی را با گواردیولا مقایسه کنیم چون به نظر من روش‌ها و تفکرات متفاوتی دارد. منتظر باشید؛ او به یک مربی بزرگ تبدیل خواهد شد.

6641