خانواده مسی تولد همسر سوارز را تبریک گفت!

خانواده مسی تولد همسر سوارز را تبریک گفت!

خبرگزاری فوتبالی - لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید که در تابستان گذشته بارسا به مقصد تیم مادریدی ترک کرد، همچنان روابط خانوادگی نزدیکی با لئو مسی دارد. در واقع لیونل مسی و لوئیس سوارز دو دوست صمیمی در بارسلونا بودند و همسرانشان هم ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. همین مسئله موجب شده بود که مسی هنگامی که رونالد کومان و سران بارسلونا، سوارز را به فروش رساندند از آن‌ها انتقاد کند. اکنون آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، تولد سوفی بالبی، همسر لوئیس سوارز، تبریک گفته است.

به گزارش فوتبالی، روابط خانوادگی لیونل مسی و لوئیس سوارز همچنان گرم است. با وجود اینکه سوارز اکنون در تیمی بازی می‌کند که یکی از رقبای اصلی بارسا در لالیگاست اما روابط دوستانه فوق ستاره آرژانتینی با سوارز همچنان پا بر جا مانده است و به نظر می‌رسد که روابط این دو خانواده در زمانی که مسی و لوئیس سوارز در بارسا هم‌بازی بودند بسیار عمیق بوده است.

10 نوامبر روز تولد سوفی بالبی، همسر لوئیس سوارز، است و همسر لیونل مسی با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی و استوری های اینستاگرام خود، تولد او را تبریک گفت. گفتنی است که یکی از دلایلی که مسی می‌خواست در تابستان گذشته از بارسا جدا شود، رفتاری بود که سران این باشگاه با سوارز داشتند.

1470