مهم‌ترین بازی‌هایی که آنسو فاتی از دست می‌دهد

مهم‌ترین بازی‌هایی که آنسو فاتی از دست می‌دهد

خبرگزاری فوتبالی - آنسو فاتی، مهاجم جوان بارسلونا، دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. این عمل باعث می‌شود که فاتی حدود 4 ماه از میادین دور باشد و بازی‌های زیادی را برای بارسلونا از دست بدهد. اما مهم‌ترین دیدار هایی که فاتی در آن‌ها غایب خواهد بود، کدام هستند؟

به گزارش فوتبالی، آنسو فاتی حدود چهار ماه از میادین دور خواهد بود. باشگاه بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد که عمل جراحی این بازیکن 18 ساله اسپانیایی - گینه ای موفقیت آمیز بود. او امروز صبح توسط دکتر رامون سوگات در بیارستان کویرون تحت عمل جراحی منیسک پای چپ قرار گرفت. فاتی در بازی بارسلونا و بتیس دچار مصدومیت شدیدی شد و نبود وی اتفاق ناخوشایندی برای بارسلوناست چرا که کومان اعتقاد ویژه ای به فاتی داشت و در بازیهای اخیر از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده می کرد.

مهم ترین بازی هایی که او از دست می‌دهد عبارتند از بازی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، والنسیا، سویا، رئال سوسیداد و دو بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در لالیگا. او هر سه دیدار برگشت تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از جمله بازی مقابل یوونتوس را از دست می‌دهد. به نظر می‌رسد که فاتی سوپرجام اسپانیا و تا مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری را هم از دست بدهد.

1470