قدرت رهبری کلوپ و رشفورد بیشتر از ترامپ، بایدن و ملکه انگلیس!

قدرت رهبری کلوپ و رشفورد بیشتر از ترامپ، بایدن و ملکه انگلیس!

خبرگزاری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و مارکوس رشفورد هافبک منچستریونایتد دو الگوی ورزشی سرشناس به شمار می روند. از نظر ورزشی به نظر می رسد که کلوپ یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال دنیاست که به خوبی توانسته سرخ ها را به یکی از بهترین تیم های دنیا تبدیل کند.

به گزارش فوتبالی، دوران حضور کلوپ در لیورپول درخشان بوده و توانسته علاوه بر  نمایشی درخشان، تیمش را به لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه ها برساند. از سویی رشفورد جدا از عملکرد خوبش درون زمین در ماه های اخیر با فعالیت هایش در خارج از زمین فوتبال خبرساز شده است. در حقیقت رشفورد جنبشی را برای رساندن غذا به کودکان نیازمند در انگلیس پیش برده است.

حالا تحقیقاتی تحت عنوان "تفکرات بریتانیایی" توسط نشریه تایمز انجام شده و از مردم پرسیده شده تا از نظر قدرت رهبری از صفر تا ده به افراد مختلف نظیر سیاستمداران و ورزشکاران چه نمره می دهند. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با نمره 6.98 از 10 در این رده بندی در رده چهارم قرار دارد در حالی که رشفورد با نمره 6.73 یک پله پایین تر قرار گرفته است.

رشفورد و کلوپ

در واقع فقط جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند، نلسون ماندلا، رئیس جمهور فقید آفریقای جنوبی و وینستون چرچیل، دو دوره نخست وزیر بریتانیا  بالاتر از این دو نقر قرار گرفته اند و شخصیت هایی نظیر ملکه بریتانیا، بوریس جانسون(نخست وزیر انگلیس)، جو بایدن (رئیس جمهور منتخب آمریکا)، دونالد ترامپ (رئیس جمهور فعلی آمریکا) و ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) در رده های پایین تری قرار گرفته اند.

4125