رکورد عجیب و غریب بوندسلیگا از نظر تعداد پنالتی!

رکورد عجیب و غریب بوندسلیگا از نظر تعداد پنالتی!

خبرگزاری فوتبالی - در این فصل از رقابت‌های لیگ فوتبال آلمان، رکورد عجیب و غریبی از نظر تعداد پنالتی به ثبت رسیده است. رکوردی که در 55 سال اخیر بی سابقه بوده است. در حال حاضر 7 هفته از بوندسلیگا سپری شده و تعداد پنالتی هایی که تا اینجای کار گرفته شده بسیار زیاد بوده است.

به گزارش فوتبالی، با طی شدن تنها 7 هفته از رقابت‌های لیگ آلمان، تاکنون 30 پنالتی در مجموع کل بازی ها اعلام شده است که این تعداد یک رکورد طولانی مدت به حساب می‌آید که اکنون در فصل 2020/21 به ثبت رسیده است. رکورد قبلی مربوط به فصل 1965/66 بود که در آن فصل تا هفته هفتم بوندسلیگا، 29 پنالتی توسط داوران گرفته شده بود. به نظر می‌رسد این فصل از لیگ آلمان یک فصل پر از پنالتی باشد و برای بازیکنانی که به این روش از گلزنی علاقه‌مند هستند، لیگ جالب توجهی به شمار می‌رود. این قضیه می‌تواند به روبرت لواندوفسکی در فتح کفش طلای اروپا کمک کند. او این جایزه را در فصل گذشته به چیرو ایموبیله واگذار کرده بود.

در حال حاضر با گذشت 7 هفته از رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پس از آن آربی لایپزیش با 16 امتیاز در جایگاه دوم است. دورتموند هم با 15 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

1470