عکس؛ ستاره سابق ایتالیا مسی را به هری پاتر تشبیه کرد!

عکس؛ ستاره سابق ایتالیا مسی را به هری پاتر تشبیه کرد!

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در این فصل از رقابت‌ها به طلسمی عجیب دچار شده بود و فقط از روی نقطه پنالتی گلزنی می‌کرد، اما او در بازی قبلی بارسا بالاخره این طلسم را شکست و در جریان بازی هم گلزنی کرد. همین مسئله موجب شد تا کریستین ویری، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، مسی را "هری پاتر" بخواند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در پیروزی پر گل بارسلونا مقابل رئال بتیس، دو گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند. مسی که به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود، گل اولش را از روی نقطه پنالتی زد اما گلِ دوم او در جریان بازی بود و باعث شد تا طلسم گل نزدنِ او در طولِ بازی‌ها شکسته شود. مسی پس از آن بازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصاویری را از این بازی و درخشش خود منتشر کرد که کریستین ویری، ستاره سابق ایتالیایی، برای لئو کامنت گذاشت و نوشت:"هری پاتر" تا به نوعی او را به این شخصیت جادویی تشبیه کرده باشد.

لیونل مسی

مسی اکنون پس از شکستن طلسمش در بارسلونا، می‌خواهد در آرژانتین هم در جریان بازی گلزنی کند تا در تیم ملی کشورش هم این طلسم را بشکند. او در تمرینات آرژانتین دچار مصدومیتی جزئی شده و باید دید که شرایطش در بازی‌های آینده چگونه خواهد بود.

1470