مهاجم رئال مادرید با پرداخت جریمه از زندانی شدن فرار می‌کند

مهاجم رئال مادرید با پرداخت جریمه از زندانی شدن فرار می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - اختلاف میان لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید و دادگستری صربستان به علت شکستن قرنطینه در ماه مارس همچنان ادامه دارد اما به نظر می رسد که به زودی این مسئله حل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، ملچور رویز خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادنا کوپه اعلام کرده است که یوویچ با پرداخت جریمه 30 هزار یورویی از حکم شش ماه حبس فرار خواهد کرد و بدین ترتیب به نوعی می توان گفت که حبس خود را خواهد خرید . بدین ترتیب این مهاجم از زندانی شدن معاف خواهد شد  و بدین ترتیب این پرونده جنجالی را خواهد بست.

در ماه مارس یعنی در زمانی که به تازگی ویروس کرونا در اروپا شیوع کروه بود و بازیهای رئال مادرید نیز تعطیل شده بود، یوویچ به صربستان سفر کرد و برای حضور در مراسم تولد نامزدش قرنطینه را شکست. دولت صربستان از این مسئله به شدت عصبانی شد و حتی رئیس جمهور این کشور به صراحت اعلام کرد که افرادی مثل یوویچ که به عنوان الگوهای جامعه قوانین را زیر پا می گذارند باید با شدیدترین تنبیه ممکن مواجه شوند. دادگاه هم پس از بررسی پرونده قرار بود که حکم شش ماه حبس را برای مهاجم رئال مادرید در نظر بگیرد اما در نهایت وکلای این بازیکن برای پرداخت جریمه به جای حبس با دادگاه به توافق رسیدند.

4125