کدام ستاره‌ها در انتهای فصل احتمالا از فوتبال خداحافظی می‌کنند؟

کدام ستاره‌ها در انتهای فصل احتمالا از فوتبال خداحافظی می‌کنند؟

خبرگزاری فوتبالی – ستارگان زیادی در انتهای فصل جاری ممکن است از فوتبال خداحافظی کنند.

به گزارش فوتبالی، فصل ۲۱-۲۰۲۰ در جریان است و باید از فوتبال برخی بازیکنان بیشتر لذت ببریم زیرا امکان دارد آن‌ها در انتهای فصل جاری از فوتبال خداحافظی کنند. رسانه سان به چند مورد از این بازیکنان اشاره کرده است.

وین رونی
مهاجم سابق منچستر که هم اکنون به عنوان مربی/بازیکن در تیم دربی حضور دارد ۳۵ ساله شده و به احتمال زیاد در انتهای فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. او در ۸ بازی چمپیون شیپی خود تنها یک گل زده و احتمالا با خداحافظی به طور تمام وقت به مربیگری خواهد پرداخت.

جیانلوئیجی بوفون
این دروازه‌بان افسانه‌ای ۴۲ ساله شده و امسال با توجه به فرصت بازی کمی که پیدا کرده احتمالا در انتهای فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند. او ۱۷ سال در یووه بازی کرده، یک سال در پاریسن ژرمن و مدتی هم در پارما.

زلاتان ابراهیموویچ
او کاملا مفهوم سن را در فوتبال دگرگون کرده و هر فصل بهتر می‌شود. قرارداد زلاتان با میلان در انتهای فصل به اتمام می‌رسد و اگر تمدید نشود احتمال خداحافظی زلاتان بیش از پیش است.

آندرس اینیستا
هافبک اسپانیایی ویسل کوبه که از سال ۲۰۱۸ در ژاپن بازی می‌کند توانسته در ۵۸ بازی برای تیمش ۱۳ گل بزند. او حالا ۳۶ سال دارد و ادعا کرده می‌تواند تا ۳۷ یا ۳۸ سالگی بازی کند. باید دید او در انتهای فصل چهارگوشه زمین چمن را می‌بوسد یا خیر.

فرانک ریبری
ریبری از زمانی که بایرن مونیخ را ترک کرد زمزمه های مبنی بر خداحافظی‌اش به گوش می‌رسید. او روزهای بدی را پشت سر نمی‌گذارد اما حالا ۳۷ ساله شده و ممکن است از فوتبال خداخافظی کند.

جورجو کیه‌لینی
پس از ۱۶ سال حضور در یوونتوس او در حال حاضر ۳۶ سال سن دارد و به آخر خط نزدیک شده. قرارداد او در تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد و احتمال خداحافظی او بیش از پیش است.

لوکاس پیژچک
مدافع راست لهستانی دورتموند قرار بود در تابستان امسال از فوتبال خداحافظی کند اما قراردادش را یک سال تمدید کرد. او تا اینجا کار تنها ۲ بار برای دورتموندی‌ها به میدان رفته و احتمالا فصل آخری است که می‌توان بازی او را مشاهده کرد.

1101