رضایی: پاسداشت بزرگانی همچون محمود یاوری وظیفه هر ورزشکاری است

رضایی: پاسداشت بزرگانی همچون محمود یاوری وظیفه هر ورزشکاری است

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: قدردانی و پاسداشت یاد و خاطره بزرگانی همچون محمود یاوری وظیفه هر ورزشکار و ورزش دوستی است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمود یاوری مربی پیشکسوت فوتبال ایران صبح دوشنبه در ۸۱ سالگی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان درگذشت.

رحمان رضایی در پی درگذشت یاوری با صدور پیامی تاکید کرد: معلم بزرگ فوتبال ایران نقاب در خاک کشید؛ او انسانی فوق العاده با همه صفات بزرگ  انسانی بود ؛ مرحوم یاوری نه تنها یک مربی بی نظیر بلکه پدری دلسوز برای ورزش کشور بویژه فوتبال و فوتبالیست‌ها بود.

وی تصریح کرد: بخشی از زیباترین صفحات دفتر خاطرات ورزشی‌ام به این اسطوره فوتبال ایران و شناسنامه فوتبال اصفهان اختصاص دارد.

وی اظهار داشت: در گذشت بزرگمرد عرصه مربیگری، اخلاق و منش پهلوانی را به همه مردم شریف اصفهان و هواداران فهیم ذوب آهن اصفهان  و فولادمبارکه سپاهان  تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز گرانمایه اعلی‌ترین جایگاه در بهشت برین پروردگار یکتا و برای بازماندگان و خانواده معظمشان و فرزندان برومندشان صبر وشکیبایی آرزومندم.

  یاوری ۲ ماه قبل در پی ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا اصفهان بستری شد و امروز  درگذشت.

او علاوه بر تیم ملی فوتبال ایران سابقه مربی‌گری در تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، فجر سپاسی، برق شیراز، شاهین بوشهر، تراکتورسازی تبریز، ابومسلم مشهد، صبای قم، استقلال اهواز، پاس، استیل‌آذین، راه‌آهن و مس کرمان را نیز داشت.

6641