دروازه‌بان ناپولی: زیلینسکی در حد رئال مادرید و بارسلونا است

دروازه‌بان ناپولی: زیلینسکی در حد رئال مادرید و بارسلونا است

خبرگزاری فوتبالی - پپه رینا، دروازه‌بان اسپانیایی تیم ناپولی به تمجید از پیوتر زیلینسکی پرداخت. او درباره وضعیت دروازه بانی تیم ملی اسپانیا هم به صحبت پرداخته و دخیا را بهترین گزینه برای تیم ملی می‌داند.

به گزارش فوتبالی، رینا در گفت و گو با Cadena SER گفته: آیا بازیکنی من را برای بهتر شدن متجعب می‌کند؟ بازیکنی وجود دارم که من از همان لحظه اولی که او را دیدم او را دوست داشتم و و پیوتر زیلنسکی است. او می‌تواند بازیکن رئال مادرید یا بارسلونا باشد و فوق‌العاده است.

رینا در ادامه درباره شرایط دروازه بانی در تیم ملی اسپانیا گفته: دروازه‌بانی که بیشترین استمرار را داشته دخیا است و به نظرم او باید درون دروازه قرار گیرد. لوئیس انریکه توانایی انتخاب بین بازیکنان جوان و بازیکنان کارکشته را دارد. داوید دخیا تجربه‌ای دارد که در مسیر آماده سازی به او کمک کند. کپا در حال گذراندن بدترین زمان بازی‌اش است و مندی به چلسی پیوسته. سرخیو آسنخیو، پاچیکو و اسامی دیگری هم هستند که می‌توانند برای تیم ملی کار کنند. فرهنگ در اسپانیا این گونه است که یک بازیکن ۳۸ ساله اینجا پیرتر از یک بازیکن با همین سن در ایتالیا به نظر می‌رسد. اینجا احترام متفاوت است. در اسپانیا شما را بازیکنی پیرتر می‌بینند.

1101