چالش جذاب اسکوچیچ؛ ترافیک در خط هافبک

چالش جذاب اسکوچیچ؛ ترافیک در خط هافبک

خبرگزاری فوتبالی- حرف و حدیث‌ها در مورد دراگان اسکوچیچ به محض اعلام فهرست جدید تیم ملی به اوج رسیده‌‌اند. 

به گزارش فوتبالی، فهرست‌های تیم ملی در همه مقاطع همواره با اعتراض‌هایی روبه‌رو می‌شود و تا امروز هیچ فهرستی برای این تیم وجود نداشته که همه سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. با این حال عجایب دراگان اسکوچیچ برای بازی مقابل بوسنی آنقدر زیاد هستند که سخت می‌توان آنها را نادیده گرفت.

حضور دوباره علی کریمی در اردوی تیم ‌ملی به جای ساسان انصاری باعث شد تا تعداد بازیکنان حاضر در پست هافبک دفاعی به عدد 6 برسند. در حالی که نام هافبک القطر در لیست ابتدایی سرمربی تیم ‌ملی وجود نداشت اما بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونا ساسان انصاری اعلام شد او برای بازی برابر بوسنی باید خود را به اردوی تیم ‌ملی برساند. بعد از دعوت علی کریمی به اردوی تیم ملی باید به نکته جالبی در ترکیب بازیکنان این تیم اشاره کرد و آن هم تعداد هافبک‌های دفاعی حاضر در این اردو است.

احمد نوراللهی، علی کریمی، احسان حاج‌صفی و امید نورافکن 4 هافبکی هستند که علاوه بر اردوی قبلی به اردوی دیدار برابر بوسنی نیز دعوت شده‌اند و به این تعداد باید سعید عزت‌اللهی و اکبر ایمانی را نیز اضافه کرد که برای نخستین‌بار در فهرست دراگان قرار گرفتند.

با توجه به بازی قبلی تیم ملی برابر ازبکستان و سیستمی که اسکوچیچ در زمین پیاده می کند از دو هافبک دفاعی بهره می برد، باید دید این مربی برای 2 هافبک مورد نظر خود در ترکیب ثابت کدام یک از این بازیکنان را انتخاب خواهد کرد.

البته به این نکته باید اشاره کرد که بازیکنانی مانند حاج صفی و امید نورافکن بازیکنان چند پسته هستند که قابلیت بازی در دفاع چپ و پشت مهاجم را دارند.

باید منتظر ماند و دید که اسکوچیچ چه برنامه ای برای خط هافبک پرترافیک تیم ملی برابر بوسنی دارد.

7655