مستند تیتو ویلانووا به زودی منتشر می‌شود

مستند تیتو ویلانووا به زودی منتشر می‌شود

خبرگزاری فوتبالی – تیتو ویلانووا، دستیار سابق پپ گواردیولا که مدتی هم در تیم بارسلونا به عنوان سرمربی ایفای نقش می‌کرد سوژه یک مستند شده و مدیران بارسلونا تصمیم گرفته‌اند درباره فصل ۱۳-۲۰۱۲ یک مستند بسازند.

به گزارش فوتبالی، نام این مستند 100x100 Tito خواهد بود و در جشنواره زوم که در ایگوالادا که از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ نوامبر برگزار می‌‌شود، پخش خواهد شد. بارسلونا در آن فصل که ویلانووا سرمربی بود برای اولین بار در تاریخ توانست در لالیگا ۱۰۰ امتیاز کسب کند که منجر به فتح لالیگا شد اما طعم آن قهرمانی در تاریخ ۲۵ آپریل ۲۰۱۴ که ویلانووا به دلیل سرطان درگذشت تلخ شد. بسیاری از بازیکنان بارسلونا مانند لیونل مسی، جرارد پیکه، سس فابرگاس، ژاوی هرناندز، آندرس اینیستا و تیری آنری در این مستند حضور دارند.

در آن فصل در دورانی که ویلانووا به درمان می‌پرداخت، ژوردی رورا هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت و در این مستند نقشی مهم دارد. او درباره تیتو گفته: با وجود آن‌که تیتو سرمربی بارسلونا بود اما  مانند افراد معمولی رفتار می‌کرد.

بارسا تیزری از این مستند منتشر کرده که در آن مسی درباره تیتو صحبت می‌کند زیرا تیتو در لاماسیا یکی از مربیان مسی بوده است. در این مستند ویدیوهایی از کنفرانس‌های خبری، روابط با اریک آبیدال و صحنه بالا بردن جام توسط پویول وجود دارد.

1101