اعضای کادرفنی جدید فیورنتینا مشخص شدند

اعضای کادرفنی جدید فیورنتینا مشخص شدند

خبرگزاری فوتبالی – اعضای کادرفنی جدید تیم فیورنتینا مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، طبق اخبار رسمی که شب گذشته از سوی مقامات فیورنتینا منتشر شد، جوزپه یاچینی از سمت خود در فیورنتینا به عنوان سرمربی برکنار و مقرر شد چزاره پراندلی به جای او روی نیمکت بنشیند. حالا هم کادر فنی جدید تیم فلورانسی به طور کامل معرفی شد.

طبق خبری که Firenzeviola.it منتشر کرده، مشخص شده گابریله پین به عنوان دستیار پراندلی در فیورنتینا ایفای نقش خواهد کرد. پراندلی ۶۳ ساله از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ سرمربی تیم فیورنتینا بود و توانست این تیم را به سهمیه لیگ قهرمانان برساند و از ۲۴۰ بازی انجام شده در طول این دوران ۱۱۹ برد کسب کند که آمار خوبی محسوب می‌شود.

مارکو فوماگلی به عنوان آنالیزور و روزلان لوپز به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، پراندلی را همراهی خواهند کرد. فوماگلی در سال ۲۰۱۹ به همراه پراندلی در تیم جنوا کار کرده است. دیگر اعضای کادر فنی اما تغییری نخواهند داشت و همان‌هایی که با یاچینی کار می‌کردند همچنان در تیم باقی می‌مانند.

گفتنی است فیورنتینا هم اکنون در رده دوازدهم جدول ۲۰ تیمی سری آ قرار گرفته و تنها ۸ امتیاز کسب کرده است. آن‌ها آخرین دیدار خود را مقابل رم با شکست پشت سر گذاشته‌اند و دیدار بعدی آن‌ها اول آذر مقابل بنونتو برگزار می‌شود.

1101