اشجاری: شهرداری آستارا شگفتی بزرگ لیگ یک خواهد بود

اشجاری: شهرداری آستارا شگفتی بزرگ لیگ یک خواهد بود

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: فصل آینده در لیگ یک شگفتی بزرگ مسابقات خواهیم بود اما فکر کردن به قهرمانی خیلی رویایی پردازی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، حسن اشجاری در مورد شرایط تیم تازه صعود کرده شهرداری آستار به لیگ یک اظهار داشت: ما بعد از جذب بازیکنان‌مان  اردوی خوبی هم در تهران برگزار کردیم. چند بازی دوستانه هم با تیم‌های استقلال، آرمان گهرسیرجان، نفت مسجدسلیمان، ویستا توربین انجام دادیم که سه برد و دو تساوی داشتیم.

اشجاری اضافه کرد: به اهداف‌مان در بازی‌های تدارکاتی هم رسیدیم. بازیکنان ما کم سن و سال هستند و می‌خواستیم ترس شان از بازی در لیگ یک بریزد. البته یک بدشانسی هم آوردیم و احمد آهی در بازی با استقلال دچار مصدومیت شد و رباط صلیبی پاره کرد و چند ماه این بازیکن خوب را در اختیار نخواهیم داشت و به دنبال جذب بازیکن دیگر هستیم.

وی افزود: بازیکنان ما فصل گذشته در لیگ دو بازی کرده بودند و می‌خواستیم تجربه کسب کنند و خوشبختانه مقابل دو حریف لیگ برتری خود به تساوی رسیدیم. بازی با استقلال یک بر یک مساوی تمام شد و با نفت مسجدسلیمان هم به تساوی 2 بر 2 رسیدیم. 

سرمربی تیم شهرداری آستارا در مورد هدف گذاری این تیم در لیگ یک عنوان کرد: هدف اول ما حفظ سهمیه در لیگ یک است و نمی‌خواهیم خیلی زود به لیگ دو برگردیم.هدف دیگرمان این است که جایگاهی‌ آبرومند به دست بیاوریم البته این معنایش آن نیست که جاه طلبی نداریم ما فکر کردن به قهرمانی و صعود به لیگ برتر برای تیمی مثل ما که اولین حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند خیلی رویاپردازی است. با این حال می‌گویم که شهرداری آستارا شگفتی بزرگ لیگ یک خواهد بود. 

اشجاری در مورد اینکه آستار می‌تواند در لیگ یک میزبان حریفان خود باشد یا نه گفت: شهرستان ما 90 هزار نفر جمعیت دارد و نسبت به مراکز استان امکانات و بودجه‌ا‌ش محدودتر است. در گیلان متاسفانه شرایط ورزشگاه‌ها مثل عضدی و سردار جنگل هم مطلوب نیست. با این حال تمامی مسئولان شهر در تلاش هستند تا ورزشگاه وحدت آستارا را برای میزبانی آماده کنند.

سرمربی شهرداری آستارا تصریح کرد: در صورت حمایت و کمک بیشتر اداره کل ورزش و جوانان می‌توانیم شرایط ورزشگاه را مهیا کنیم. رختکن‌ها آماده است و فنس‌ها هم آماده می‌شوند. تا زمان ماه مبارک رمضان هم به نور ورزشگاه نیاز نیست و نماینده مردم شهرستان در مجلس هم قول داده‌اند که نور ورزشگاه هم تا آن زمان تکمیل شود.

وی افزود: زمین ورزشگاه وحدت آستارا از نظر چمن و ابعادش مناسب است و فقط سکو نداریم که با توجه به شرایط کرونا و غیبت تماشاگران محدودیت خاصی نخواهیم داشت امیدوارم سازمان لیگ فوتبال ایران با ما تعامل بیشتری داشته باشندو اجازه میزبانی در ورزشگاه خانگی خود را بدهند. 

اشجاری در مورد اینکه اگر مجوز میزبانی صادر نشود شهرداری آستارا در کدام ورزشگاه میزبان حریفان خواهد بود گفت: در آنصورت در دو هفته اول لیگ در ورزشگاه تختی انزلی میزبان خواهیم بود البته در تلاش هستیم که شرایط ورزشگاه را مهیا کنیم.

6641