ابتلای ۳ بازیکن رم به کرونا؛ رم شهر بی‌دفاع!

ابتلای ۳ بازیکن رم به کرونا؛ رم شهر بی‌دفاع!

خبرگزاری فوتبالی – لورنزو پلگرینی، فدریکو فازیو و داویده سانتو از تیم رم به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، سایت فوتبال ایتالیا در خبری اعلام کرد ۳ بازی تیم رم به نام‌های لورنزو پلگرینی، داویده سانتون و فدریکو فازیو به کرونا مبتلا شده‌اند. آخرین بزی تیم رم مقابل جنوا برگزار شد که شاگردان فونسکا توانستند در آن با نتیجه ۳-۱ پیروز شوند اما انگار این برد با تلفاتی شدید به دست آمده. فازیو، مدافع تیم در این بازی روی نیمکت نشسته و سانتون، مدافع راست تیم رم هم مصدوم بود اما پلگرینی در ترکیب اصلی حضور داشت.

این ۳ بازیکن اولین کرونایی‌های رم نیستند. پیشتر آمادو دیاوارا و کالافیوری به کرونا مبتلا شده بودند که هر ۲ نفر به تازگی به تمرینات رم اضافه شده‌اند. ادین ژکو هم به تازگی به این ویروس مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برد. او بازی مقابل ایران را هم از دست داده است.

لورنزو پلگرینی که یکی از ستاره‌های رم در لیگ بوده با انتشار پستی در اینستاگرام با تایید خبر ابتلایش به کرونا گفته: به همه سلام می‌کنم. آخرین تست کرونایم نشان داد به این ویروس مبتلا شده‌ام و من هم به سرعت قرنطینه شده‌ام. علائمی داشتم اما حالم خوب است. روزها را می‌شمارم تا بتوانم به زمین مسابقه برگردم و برای تیم و مربی در دسترس باشم.

1101