هواداران رئال مادرید چه کسی را مقصر شکست در مستایا می دانند؟

هواداران رئال مادرید چه کسی را مقصر شکست در مستایا می دانند؟

خبرگزاری فوتبالی - هواداران رئال مادرید در نظرسنجی نشریه آس در مورد مقصران شکست مقابل والنسیا در مستایا ابراز نظر کردند که البته از نظر آنها زیدان و بازیکنان از خیل مانزانو داور بازی خیلی مقصرتر بودند.

به گزارش فوتبالی، نشریه آس از مخاطبانش پرسید که " چه کسی مقصر شکست رئال مادرید در مستایا بود؟" که اکثریت هواداران یعنی 46.04 درصد به زیدان رای دادند. مربی فرانسوی با نیمکت نشین کردن کروس و مندی و استفاده از ایسکو و مارسلو در ترکیب تصمیمی جنجالی گرفت و هواداران از او راضی نیستند. از سویی بازیکنان رئال مادرید با 43.89 درصد دومین مقصر دانستند.

در نظرسنجی آس از طرفی فقط 10.07 درصد خیل مانزانو داور بازی را مقصر می دانند. در این بازی دو تا از چهار گل خورده رئال مادرید با تصمیم های جنجالی داور به ثمر رسید. روی گل دوم که واران دروازه کورتوا را باز کرد، به نظر می رسید که تیم داوری باید خطای چریشف روی آسنسیو را اعلام می کرد و گل مردود اعلام می شد. از سویی دیگر روی گل سوم والنسیا نیز به نظر می رسید که داور به اشتباه پنالتی مارسلو روی ماکسی را گرفته است. به هر صورت هواداران رئال مادرید اعتقاد دارند که شکست تیمشان در مقابل والنسیا به خاطر داور نبوده بلکه کادر فنی و بازیکنان تقصیر بیشتری داشته اند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

4125