عکس؛ کاکا یک ماهگی دخترش را جشن گرفت!

عکس؛ کاکا یک ماهگی دخترش را جشن گرفت!

خبرگزاری فوتبالی - ریکاردو کاکا، هافبک برزیلی سابق رئال مادرید و میلان که سابقه بردن توپ طلا را هم در کارنامه خود دارد، یک ماهگی دخترش را جشن گرفت!

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی در سال 2019 با کارلوس دیاز ازدواج کرده است و اکنون دخترش یک ماهه است. البته کاکا در سال 2005 با کارولین کلیکو ازدواج کرده بود و دو فرزند از او دارد اما در سال 2015 این زوج از یکدیگر جدا شدند و بازیکن برزیلی مجددا در سال 2019 ازدواج کرد. کاکا در حال حاضر 3 فرزند دارد. لوکا که پسر بزرگ اوست، 12 سال دارد و ایزابلا که دختر اوست 9 ساله است. کاکا یک دختر دیگر هم دارد که اکنون یک ماهه شده و نامش "استر" است.

کاکا از سال 2002 به تیم ملی برزیل دعوت می‌شد و یکی از ستارگان تیم ملی کشورش بود. او در سال 2016 از برزیل خداحافظی کرد. درخشان ترین دوران حرفه‌ای این بازیکن بین سال‌های 2003 تا 2009 و در میلان بود. پس از آن، کاکا راهی رئال مادرید شد و در آن تیم دچار افت شد. ژوزه مورینیو در رئال مادرید اعتقادی به کاکا نداشت و بازیکنانی مثل مسوت اوزیل و آنخل دی ماریا را به او ترجیح می‌داد.

کاکا با انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی نوشت:" 1 ماه از ورودت می‌گذرد، قلب را از شادی و عشق سرریز می کنی، دوستت دارم دختر."

1470