عمل جراحی فاتی موفقیت آمیز بود؛ غیبت تا چهار ماه دیگر

عمل جراحی فاتی موفقیت آمیز بود؛ غیبت تا چهار ماه دیگر

خبرگزاری فوتبالی - آنسو فاتی حدود چهار ماه از میادین دور خواهد بود. باشگاه بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد که عمل جراحی این بازیکن 18 ساله اسپانیایی - گینه ای موفقیت آمیز بود. او امروز صبح توسط دکتر رامون سوگات در بیارستان کویرون تحت عمل جراحی منیسک پای چپ قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، فاتی در بازی بارسلونا و بتیس دچار مصدومیت شدیدی شد و حالا چهار ماه از میادین دور خواهد بود که نبود وی اتفاق ناخوشایندی برای بارسلوناست چرا که کومان اعتقاد ویژه ای به فاتی داشت و در بازیهای اخیر از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده می کرد. 

در حقیقت فاتی ترجیح داد که ریسک نکند و به جای درمان سنتی به سراغ عمل جراحی رفت. بدین ترتیب آنسو در اسفندماه می تواند به تمرینات بارسا برگردد و  امیدوار است که بتواند در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به بارسلونا کمک کند.

فاتی که فصل را با پنج گل و دو پاس گل شروع کرده بود، عملکرد درخشانی از خود ارائه داده بود. مربی هلندی می تواند از گزینه هایی نظیر دمبله و ترینکائو به جای وی استفاده کند. کونراد دلافوئنته از آکادمی دیگر گزینه ایست که مورد وجه مربی هلندی قرار دارد. البته تیم ملی اسپانیا و انریکه هم منتظر مشخص شدن شرایط فاتی برای یورو در تابستان بعدی هستند.

4125