قرمزها در انتظار بمب: گوچی خوش لباس در راه پرسپولیس؟

قرمزها در انتظار بمب: گوچی خوش لباس در راه پرسپولیس؟

خبرگزاری فوتبالی- محرومیت عیسی آل‌کثیر توسط کمیته استیناف ای اف سی و ضعف گلزنی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر باعث شد تا سرمربی قرمزها به فکر جذب قوچان‌نژاد مهاجم محبوب و محجوب فوتبال ایران باشد.

به گزارش فوتبالی، قوچان نژاد در سال‌های اخیر همواره یکی از گزینه‌های حضور در تیم های ایرانی بوده اما این اتفاق هیچ وقت عملیاتی نشد تا حضور این مهاجم محبوب در لیگ برتر ایران به نوعی طلسم شده باشد. تراکتور تبریز آخرین تیمی بود که در فصل نقل و انتقالات قصد داشت رضا قوچان نژاد را به خدمت بگیرد اما این اتفاق رخ نداد تا مهاجم سابق تیم ملی در لیگ هلند و باشگاه زوله به بازی ادامه دهد.

رضا قوچان‌نژاد هرگز در لیگ برتر ایران به میدان نرفته اما گفته می شود حالا فاصله چندانی با حضور در این لیگ ندارد. گوچی که در عضویت باشگاه زوله قرار دارد به همراه خانواده در  آمستردام است و حالا گفته می‌شود که اگر باشگاه پرسپولیس بتواند با او و باشگاه زوله به توافق برسد چمدان هایش را برای سفر به تهران خواهد بست.

پرسپولیس مشتری جدی ستاره‌ای است که این اواخر روزهای درخشانی را در باشگاه زوله و لیگ هلند پشت سر گذاشته است و هنوز هم در کنار انتخاب به عنوان خوش لباس ترین بازیکن لیگ هلند، محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین هواداران فوتبال در ایران دارد.

نام رضا قوچان نژاد چند بار در حوالی تیم‌های مختلف شنیده شد اما این فوتبالیست تمایلی نداشت تا اروپا را رها کند و برای بازی در رده باشگاهی به فوتبال ایران ملحق شود. حالا اما شرایط کمی تغییر کرده و خرید گوچی، دیگر غیرممکن به نظر نمی‌رسد. پرسپولیسی ها در خط حمله به خریدهای تازه‌ای نیاز دارند و به دنبال جذب این ستاره هستند. پرسپولیسی‌ها بعد از جدایی علی علیپور و مهدی ترابی در کنار محرومیت عیسی آل کثیر که از سوی کمیته استیناف ای اف سی تایید شد برای خط حمله در جست‌وجوی یک تمام‌کننده به سر می‌برند و یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها ترجیح می‌دهند قوچان‌نژاد را برای این پست در تیم‌شان داشته باشند. 

با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتر پرسپولیس به پایان رسیده در برهه کنونی جذب مهاجم برای پرسپولیس به راحتی نیست یحیی امیدوار است بتواند رضایت قوچان‌نژاد برای بازی در ایران را جلب کند. گوچی قبلاً گفته بود فعلاً تمایلی برای بازی در لیگ برتر ندارد اما شاید نام پرسپولیس، رقم پیشنهادی آنها مهاجم سابق تیم ملی را راضی کند تا به ایران آمده و پیراهن قرمز پرسپولیس را به تن کند.

گفته می شود که پس از مذاکرات باشگاه پرسپولیس با رضا قوچان نژاد، گوچی و خانواده‌اش برای آمدن به ایران راضی شده اند و باشگاه زوله هلند نیز با جدایی قوچان نژاد موافقت کرده است، جذب گوچی در حدود 600 هزار یورو که با احتساب قیمت یورو در بازار آزاد ایران 18 میلیارد است، که شامل مبلغ رضایت نامه و دستمزد وی می باشد، برای پرسپولیس هزینه خواهد داشت. باید دید در این روزها که حساب باشگاه پرسپولیس خالی تر از همیشه است و کلیه درآمدها تا پایان آذر ماه از سوی باشگاه پیش خور شده است آیا توانایی پرداخت این مبلغ را خواهند داشت.

بعد از بازی در 6 کشور مختلف، شاید حالا زمان انتقال این ستاره به فوتبال ایران از راه رسیده باشد. این تنها جای خالی بزرگ در پرونده طولانی فوتبال گوچی محسوب می‌شود.

رضا قوچان نژاد که در جام جهانی 2018، حتی یک دقیقه برای تیم ملی بازی نکرد، در نگاه کی‌روش، پشت سر سردار آزمون قرار گرفته بود و در نهایت با دلخوری از تیم ملی خداحافظی کرد. پایان کار گوچی در تیم ملی، چندان شیرین نبود اما او هنوز می‌تواند حوالی فوتبال ایران آفتابی شود. 

او می‌تواند فوتبالش را در ایران به پایان برساند و تا آخرین روز، از تشویق هواداران میلیونی پرسپولیس برخوردار شود، باید منتظر ماند و دید بالاخره رضا قوچان نژاد پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس را برای حضور در این تیم و لیگ برتر فوتبال ایران قبول می کند یا به دور از هیاهو و در باشگاه زوله به فوتبالش ادامه خواهد داد.

7655