رئال مادرید تایید کرد: شکستگی در پای راست والورده

رئال مادرید تایید کرد: شکستگی در پای راست والورده

خبرگزاری فوتبالی – پای راست فدریکو والورده دچار شکستگی شده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رئال مادرید به مصاف والنسیا رفت و شکستی سنگین با نتیجه ۴-۱ متحمل شد. شکست مقابل خفاش‌ها تنها اتفاق بد برای رئالی‌ها نبود زیرا حالا مشخص شده فدریکو والورده که شب گذشته در دقیقه ۷۶ تعویض شد با مصدومیتی شدید مواجه شده است. سایت رسمی باشگاه رئال مادرید با انتشار خبر مصدومیت والورده و شکستگی پای او، اعلام کرده روند درمان او آغاز شده است.

در بیانیه‌ای که سایت رئال منتشر کرده نوشته شده: به دنبال آزمایشاتی که روی بازیکن ما فدریکو والورده انجام گرفته، شکستگی استخوان درشت نی در پای راست او تشخیص داده شده است. روند درمان او همچنان ادامه خواهد یافت.

به این ترتیب الورده دیدارهای بعدی تیم ملی اروگوئه در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مقابل کلمبیا در روز جمعه و مقابل برزیل ۴ روز بعد از آن را از دست خواهد داد.

والورده از ابتدای امسال نقشی کلیدی در تیم رئال داشته و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های زیدان برای حضور در ترکیب بوده. او در ۱۱ بازی برای رئال ۳ گل هم به ثمر رسانده که شامل گلش به بارسلونا در ال کلاسیکو هم می‌شود اما حالا باید دید مدت زمان درمان او چقدر طول می‌کشد تا به ترکیب رئال برگردد.

1101