نگرانی دورتموند از عدم درخشش سانچو پس از رد پیشنهاد یونایتد

نگرانی دورتموند از عدم درخشش سانچو پس از رد پیشنهاد یونایتد

خبرگزاری فوتبالی - مدیران بروسیا دورتموند نگرانی بسیاری از عدم درخشش جیدون سانچو در فصل جدید مسابقات پس از رد پیشنهاد منچستریونایتد در پنجره تابستانی دارند. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی انگلیس فصل گذشته در بوندسلیگا 17 گل به ثمر رسانده و 16 پاس گل نیز ارسال کرد اما تا اینجا در فصل جدید موفق به گلزنی نشده و تنها دو پاس گل برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده است. او روز شنبه در جریان شکست 2 - 3 تیمش برابر بایرن مونیخ نیز نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و میشاییل زورک، مدیر ورزشی تیم، پس از بازی تاکید کرد که کیفیت بازی این بازیکن کاهش پیدا کرده است. او پس از شکست برابر صدرنشین بوندسلیگا به یکی از نشریات آلمانی گفت: " سانچو دیدارهای بهتر و موثرتری نیز در کارنامه خود داشته است. او در حال حاضر درخشش طبیعی کمتری را از خود نشان می‌دهد. البته که ما با او حرف می‌زنیم اما این چیزی نیست که بتوان تنها با حرف زدن به دلیلش دست پیدا کرد. " 

یونایتد در تمام طول تابستان به شدت برای جذب سانچو تلاش کرد اما دورتموند با جدیت به این باشگاه اعلام کرد که حاضر به فروش بازیکن خود با رقمی کمتر از 120 میلیون یورو نیست و شیاطین سرخ نیز حاضر به پرداخت چنین رقمی نشدند. 

1811