دیپای و دامن زدن به شایعات: قول نمی‌دهم تا انتهای فصل در لیون بمانم!

دیپای و دامن زدن به شایعات: قول نمی‌دهم تا انتهای فصل در لیون بمانم!

خبرگزاری فوتبالی – ممفیس دیپای در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده نمی‌تواند قول بدهد تا انتهای فصل در لیون خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، ممفیس دیپای در ابتدای فصل یکی از گزینه‌های پیوستن به بارسلونا بود اما کارهای جذب او سرانجامی نیافت تا او در لیون بماند. او البته در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده نمی تواند قول بدهد تا انتهای فصل در لیون می‌ماند. این مسئله حالا شایعات پیوستنش به بارسلونا را تقویت خواهد کرد زیرا با توجه به صحبت‌های دپای می‌توان انتظار کشید او در فصل نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی و اناری‌ها اضافه شود.

دیپای در جدیدترین گفت و گوی خود به خبرنگاران گفته: آینده‌ و ماندن من تا انتهای فصل در تیم لیون؟ شما بارها این سوال را از من کرده‌اید. نمی‌خواهم قولی بدهم که نتوانم بر سر آن بمانم. فکر می‌کنم لیون نیاز دارد تا بیشترین استفاده را از من اینجا ببرد و من هم نیاز دارم تا اینجا بهترین نمایشم را انجام دهم. این چیزی است که هر روز برای آن تلاش می‌کنم.

دیپای که تا اینجای فصل ۱۰ بار برای لیون به میدان رفته و ۵ گل هم به ثمر رسانده در ادامه افزود: می‌توانید از آدم‌های اطراف من بپرسید. من دوست دارم کار کنم و تلاش می‌کنم تا هر روز مثبت باشم.

1101