پزشک معالج مارادونا: دیگو هر روز بهتر می‌شود/ ریکاوری او باورنکردنی است

پزشک معالج مارادونا: دیگو هر روز بهتر می‌شود/ ریکاوری او باورنکردنی است

خبرگزاری فوتبالی – لئوپولدو لوکو، پزشک معالج دیکو مارادوتا اعلام کرده این اسطوره آرژانتینی از زمانی که عمل جراحی انجام داده هر روز بهتر از قبل می‌شود.

به گزارش فوتبالی، روز سه‌شنبه هفته گذشته، دیگو آرماندو مارادونا به دلیل لخته شدن خون در مغز، در یک کلینیک در شهر بوینوس آیرس بستری شد و یک عمل جراحی سخت را پشت سر گذاشت. او البته حالا طبق گفته پزشکش حال خوبی دارد.

لوکو، پزشک معالج مارادونا به کوریره دلو اسپورت گفته: حال دیگو خیلی بهتر از قبل است و او هر روز بهتر می‌شود. ریکاوری او باورنکردنی بود. او درخشان است!

مارادونا که هدایت تیم خیمناسیا را بر عهده دارد هم اکنون به دلیل بیماری نمی‌تواند کنار زمین تیمش را هدایت کند. به همین دلیل هم وظیفه سرمربیگری تیم خینماسیا در این مدت بر دوش سباستین مندز بوده و در جریان دیدار مقابل ولزسارزفیلد هم یک تساوی ۲-۲ برای خیمناسیا ثبت شده است.

اوله گزار داده مارادونا از طریق تبلت بر تمام حرکات نظارت دارد و حتی روز گذشته خبر داده بهترین روز زندگی‌اش پس از عمل جراحی بوده است.

تمرکز پزشکان در حال حاضر روی اعتیاد مارادونا به الکل بوده و این مسئله باعث شده تا این اسطوره آرژانتینی برای مدت طولانی‌تری در بیمارستان بستری شود.

1101