پست دفاع راست تیم ملی همچنان محل بحث هواداران استقلال و پرسپولیس

پست دفاع راست تیم ملی همچنان محل بحث هواداران استقلال و پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در دو اردوی اخیر تیم ملی که زیر نظر او بر پا شده است وریا غفوری و رامین رضاییان را که در سالهای اخیر حضوری ثابت در این پست داشتند را به اردو دعوت نکرده است.

به گزارش فوتبالی، اما بدون شک دعوت نشدن وریا غفوری کاپیتان استقلال به اردوی های اخیر تیم ملی این روزها حسابی روی اعصاب هواداران استقلال رفته است آنها اعتقاد دارند وریا باید به اردوی تیم ملی دعوت می شد.

البته خوشحالی بعد از گل معنی دار غفوری در بازی با مس رفسنجان در مقابل چشمان اسکوچیچ که در ورزشگاه آزادی حضور داشت و مصاحبه روز گذشته کاپیتان استقلال که گفته بود «پیراهن تیم ملی را به راحتی به دست نیاوردم که به راحتی از دست بدهم» حسابی انتقادات از اسکوچیچ را زیاد کرده است. اما اسکوچیچ روز گذشته بعد از مثبت شدن تست کرونای مجتبی نجاریان و ساسان انصاری از مهدی شیری و علی کریمی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد که موجب عصبانیت بیشتر هواداران استقلال شد. آنها اعتقاد دارند غفوری مدافع راست بهتری نسبت به شیری است که به اردوی تیم ملی دعوت شده و دلیل دعوت نشدن غفوری به اردوی تیم ملی را فنی نمی دانند و همین موضوع سوژه داغی برای جدال مجازی هواداران استقلال و پرسپولیس شده است. 

9697