گتوزو: همه می‌خواهند به من مربیگری یاد بدهند!

گتوزو: همه می‌خواهند به من مربیگری یاد بدهند!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم ناپولی پس از برد مقابل بولونیا درباره شرایط فعلی‌اش صحبت کرد. او اعتقاد دارد ناپلی‌ها باید مراقب باشند.

به گزارش فوتبالی، گتوزو پس از برد ۱-۰ مقابل بولونیا به خبرنگاران گفت:  صحبت درباره قهرمانی و اینکه ما باید به راحتی همه تیم‌ها را شکست دهیم مورد پسند من نیست. آرام باشید. ما تیمی قدرتمند هستیم اما زمانی که تنها یک نیمه خوب بازی می‌کنیم دچار مشکل می‌شویم. تیم ما نیاز دارد تا مراقب باشد. زمانی که آسیب می‌بینیم نیاز داریم تا به سرعت واکنش نشان دهیم.

گتوزو در ادامه گفت: غیبت فوزی غلام و ماریو روی؟ آن‌ها روی سکوها بودند زیرا در تمرینات روز گذشته تنها می‌دویدند. من آن‌ها را با تیم آوردم زیرا برای آن‌ها بسیار ساده و آسان بود اگر تنها در خانه می‌ماندند و روی مبل بازی را تماشا کنند. از شرایط فعی راضی نیستم. زیرا افراد زیادی می‌خواهند به من شغلم را یاد بدهند. مردم گلایه می‌کنند که چرا ۱-۳-۲-۴ بازی نکردیم. سپس می‌خواهند تا ۳-۳-۴ بازی کنیم. این وظیفه من است و من تصمیمات را می‌گیریم. مرتنز در گلزنی مشکل داشت. اگر زودهنگام به گل نرسیم دچار مشکل می‌شویم زیرا شما نمی‌توانید در تمام مدت بازی بر یک تیم مسلط باشید اما گل نزنید. باید در یک سوم جلوی زمین خوب کار کنیم.

1101