پیام استرلینگ پس از تساوی مقابل لیورپول: 1 امتیاز از هیچی بهتر است!

پیام استرلینگ پس از تساوی مقابل لیورپول: 1 امتیاز از هیچی بهتر است!

خبرگزاری فوتبالی - در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 1 بر 1 مقابل لیورپول متوقف شد. محمد صلاح تک گل لیورپولی ها را به ثمر رساند و گابریل ژسوس در دقیقه 31 گل تساوی را زد. در این بازی کوین دی بروینه یک پنالتی را هدر داد. رحیم استرلینگ در این بازی 90 دقیقه در ترکیب تیمش بود اما نتوانست درخششی داشته باشد. او پس از بازی در شبکه های اجتماعی پیامی منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ پس از بازی با انتشار این تصویر نوشت:" در یک بازی پرتنش یک امتیاز بهتر از هیچ چیز است اما امروز قطعاً می توانست دستاورد بیشتری داشته باشد. زمان وقفه‎ی بازی های ملی است و ما دوباره می رویم و بر خواهیم گشت."

منچستر سیتی با هدایت پپ گواردیولا در این فصل به نسبت فصول قبلی عملکرد ضعیف تری در لیگ برتر انگلیس داشته است. آن‌ها از 7 بازی 12 امتیاز گرفته‌اند و در جایگاه دهم جدول لیگ انگلیس جای گرفته‌اند. باید دید که عملکرد منچسترسیتی در ادامه چگونه خواهد بود.

اما لیورپول که در فصل قبل قهرمان این رقابت‌ها شده بود. در این فصل هم عملکرد خوبی داشته است. شاگردان یورگن کلوپ از 8 بازی 17 امتیاز گرفته‌اند و در جایگاه سوم جدول قرار دارند.

1470