والنسیا 4-1 رئال مادرید؛ تحقیر تیم زیدان با هت‌تریک پنالتی‌ها!

والنسیا 4-1 رئال مادرید؛ تحقیر تیم زیدان با هت‌تریک پنالتی‌ها!

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در عین ناباوری در مقابل والنسیا که فصل بسیار بدی را داشته با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و تحقیر شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در شبی که بازیکنان محوری خود نظیر هازارد و کاسمیرو را به علت ابتلا به کرونا از دست داد، نمایش بسیار بدی مقابل والنسیا به خصوص در فاز دفاعی داشت. در حقیقت در حالی که کورتوا حتی یک توپگیری هم نداشت، والنسیا با چهار شوت به دروازه چهار گل زد. کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید گل اول را زد تا به نظر برسد که تیم صورتی پوش رئال مادرید می تواند پیروز شود و به رتبه دوم لالیگا برسد اما بعد از آن اشتباهات دفاعی رئال مادرید اغاز شد. لوکاس وازکز و راموس به خاطر هند، مارسلو روی مدافع حریف مرتکب پنالتی شدند تا کارلوس سولر از روی نقطه پنالتی هت تریک کند و از سویی رافائل واران در ادامه فصل فاجعه بارش گل به خودی زد تا رئال مادرید شب کابوس واری را در مستایا داشته باشد.

قطعا در روزهای آینده زیدان به خاطر تصمیم های جنجالی خود در این بازی مثل نیمکت نشین کردن کروس و مندی با انتقادهای زیادی مواجه خواهد شد چرا که رئال مادرید تازه در دقایق پایانی و به لطف تعویض ها راه افتاد آن هم در حالی که می توانست با ترکیب بهتری در میدان حضور پیدا کند.

4125