«ددپول» در یک قدمی خرید یکی از قدیمی‌ترین باشگاه های فوتبال تاریخ

«ددپول» در یک قدمی خرید یکی از قدیمی‌ترین باشگاه های فوتبال تاریخ

خبرگزاری فوتبالی - رایان رینولدز و راب مکلهنی تصمیم گرفتند که وارد دنیای فوتبال شوند. دو ستاره هالیوود در یک قدمی خرید سهام باشگاه رکسهام در لیگ دسته پنجم فوتبال انگلیس هستند. تیمی ریشه دار با 150 سال قدمت که ورزشگاهشان عنوان قدیمی ترین ورزشگاه فوتبال دنیا را دارد چرا که از سال 1872 مسابقات فوتبال در آن برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، سهامداران باشگاه رکسهام گروهی از هواداران این تیم هستند که حالا تصمیم گرفته اند که برای فروش باشگاهشان به رایان رینولدز و مکلهنی چراغ سبز نشان داده اند. هر دو بازیگر اخیرا به صورت ویدیوکنفرانس با هواداران رکسهام صحبت کرده اند و در مورد برنامه هایشان در این تیم صحبت کرده اند. 

رایان رینولدز یکی از مشهورترین و محبوب ترین بازیگران هالیوود است که با مجموعه فیلم های "ددپول" به محبوبیت زیادی میان هواداران فیلم های سوپرقهرمانی تبدیل شده است.

از سال 2011 مالکیت رکسهام در اختیار هوادارانشان است و حالا این دو ستاره هالیوود برای خرید سهام این باشگاه دو میلیون یورو هزینه کنند. این باشگاه بیش از دو هزار عضو رسمی دارد. قرار است که در روز دوشنبه به مدت یک هفته هواداران برای فروش سهام باشگاهشان به رینولدز و مکلهنی چراغ سبز نشان بدهند. در صورتی که 75 درصد آنها نظر مساعد داشته باشند، «ددپول» رسما وارد صنعت تیم داری خواهد شد.

4125