عکس؛ ماشین ویران شده مهاجم سابق بارسلونا در تصادف

عکس؛ ماشین ویران شده مهاجم سابق بارسلونا در تصادف

خبرگزاری فوتبالی - ساموئل اتوئو، مهاجم سابق چلسی و بارسلونا، در کامرون دچار حادثه‌ی شدید رانندگی شده است. او با یک اتوبوس تصادف کرده و خسارت زیادی به ماشینش وارد شده است. البته گفته می‌شود که در حال حاضر وضعیت جسمی اتوئو خوب است. در واقع آسیبی که به ساموئل اتوئو وارد شده جدی نبوده است.

به گزارش فوتبالی، ماشین ساموئل اتوئو در این تصادف آسیب شدیدی دیده است. در واقع به نظر می‌رسد که این ماشین تمام شدت ضربه را متحمل شده و به همین دلیل جراحات زیادی به اتوئو وارد نشده. گفته شده که او از روبرو با یک اتوبوس تصادف کرده است. اتوئو در سال 2019 پس از حضور در لیگ قطر از فوتبال بازنشسته شد و قبل از آن در لیگ ترکیه بازی کرده بود. البته او مدتی هم به عنوان مربی موقت در تیم آنتالیا اسپور فعالیت می کرد. ستاره سابق بارسلونا در سال 2014 از تیم ملی کامرون خداحافظی کرد. تصویر ماشینش نشان می‌دهد که این سانحه رانندگی شدید بوده است.

به گفته بی بی سی، این تصادف در منطفه انکونگسامبا از کشور کامرون بوده است. البته گفته شده که در حال حاضر حال روحی این مهاجم خوب است و صدمات بدنی به وی نیز شدید نبوده‌اند و مشکلی ندارد.

1470