چمبرلین: رابرتسون بدترین بازیکن تمرینات لیورپول است

چمبرلین: رابرتسون بدترین بازیکن تمرینات لیورپول است

خبرگزاری فوتبالی - الکس اوکسلید چمبرلین معتقد است که اندری رابرتسون بدترین بازیکن حاضر در تمرینات لیورپول و بهترین بازیکن این تیم در مسابقات است. 

به گزارش فوتبالی، رابرتسون، یکی از باثبات‌ترین بازیکنان لیورپول در سال‌های اخیر، به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری جهان فوتبال نیز شناخته می‌شود. با این حال اوکسلید چمبرلین مدعی شده که این بازیکن اسکاتلندی نمی‌تواند در تمرینات توانایی‌های واقعی خود را نشان بدهد و گاهی حتی به مشکل نیز برمی‌خورد. هافبک سرخپوشان به اسکای اسپرت گفت: " من همیشه به او و همه می‌گویم که چطور یک نفر می‌تواند در تمرینات انقدر بد باشد و شبیه به بدترین بازیکنی باشد که من دیده‌ام و پس از آن در مسابقه انقدر خوب باشد؟ او در تمرینات طوری است که انگار هرگز پیش از آن فوتبال بازی نکرده است. در همین حال در مسابقه وارد زمین بازی می‌شود و بازیکن بسیار قابل اطمینانی است. این یک توانایی است. " 

رابرتسون در سال 2017 از هال سیتی به لیورپول پیوست و از آن زمان 138 بازی برای این تیم انجام داده، 5 گل به ثمر رسانده و 32 پاس گل نیز ارسال کرده است تا نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر انگلیس ایفا کرده باشد. 

1811