کاسانو: زلاتان کامل‌ترین مهاجم دنیا است

کاسانو: زلاتان کامل‌ترین مهاجم دنیا است

خبرگزاری فوتبالی – آنتونیو کاسانو در یک لایو اینستاگرامی که در آن کریستین ویری هم حضور داشت، حرف‌های جالبی بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کاسانو در جریان یک لایو اینستاگرامی گفته: آتالانتا را بسیار دوست دارم اما فکر می‌کنم آن‌ها بنزین‌شان تمام شده. هنوز اگر از من پرسیده شود چه کسی می‌تواند با قهرمانی‌اش شما را شگفت زده کند گزینه من آتالانتا خواهد بود.

کاسانو در رابطه با هم‌تیمی سابقش در تیم ملی ایتالیا گفت: کیه‌لینی؟ او شما را به بیمارستان می‌فرستد و سپس از شما عذرخواهی می‌کند. او یکی از بهترین انسان‌هایی است که در دنیای فوتبال می‌شناسم اما در زمین مسابقه او هیچ کس را نمی‌شناسد!

کاسانو در دوران بازی‌اش سابقه حضور در تیم اینتر را هم داشته اما توانسهت به همراه میلان و در کنار زلاتان قهرمان سری آ شود. او می‌گوید: بعد از رونالدو لوئیز نازاریو و مارکو فان باستن، اییربا سومین مهاجم فدرتمند در تاریخ است و کامل‌ترین مهاجمی‌ که دیده‌ام. اینتر؟ آن‌ها ۲-۱-۴-۳ بازی می‌کنند و اگر کونته به ۲-۵-۳ برگردد اریکسن می‌تواند به عنوان پلی میکر بای کند. مثل بازی پیرلو. کونته به اریکسن نیازی ندارد و باید با این مسئله رو به رو شویم اما اگر این ایده را اجرا کند که اریکسن جلوی دفاع قرار گیرد، بارلا و ویدال هم در جلوی او، آن وقت او می‌تواند تیم را تغییر دهد. کونته باید به او اعتماد به نفس بدهد زیرا اریکسن بازیکن بزرگی است.

1101