مدیر برنامه‌های چالهان‌اوغلو نمی‌خواهد او در میلان بماند!

مدیر برنامه‌های چالهان‌اوغلو نمی‌خواهد او در میلان بماند!

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است هاکان چالهانغلو با میلان تمدید نکند و از این تیم جدا شود.

به گزارش فوتبالی، هاکان چالهانغلو یکی از ستاره‌های تیم میلان در ۲ سال اخیر بوده و با تاثیرگزاری فوق العاده اش به میلان کمک کرده تا قرمز و مشکی پوشان شهر میلان به صدر جدول برسند. او البته قراردادش رو به اتمام است و به همین دلیل هم مذاکرات بر سر تمدید قرارداد او آغاز شده اما طبق خبری که کوریره دلاسرا منتشر کرده، مدیر برنامه‌های چالهانغلو به این بازیکن پیوستن به چند باشگاه اروپایی را پیشنهاد کرده و ممکن است مسئله تمدید قراردادش با میلان منتفی شود.

چالهانغلو در حال حاضر سالی ۲.۵ میلیون یورو از میلان دستمزد می‌‌گیرد اما برای تمدید قرارداد درخواست افزایش دستمزد تا ۶ میلیون یورو در سال را داشته. چالهانغلو علاقه دارد در میلان بماند اما با توجه به رقم درخواستی بالایش و همچنین پیشنهاد مدیر برنامه‌اش مبنی بر پیوستن به دیگر تیم‌های اروپایی، ممکن است تمدید قراردادش انجام نشود.

قرارداد چالهانغلو تابستان امسال (انتهای فصل) به اتمام می‌رسد و از منچستر یونایتد به عنوان یکی از گزینه‌ها برای او نام برده می‌شود. در نهایت باید دید این بازیکن ۲۶ ساله که امسال در ۱۰ بازی برای میلان ۴ گل زده و ۴ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده برای آینده خود چه تصمیمی می‌گیرد.

1101