سیمئونه: نگران دیدار مقابل بارسلونا نیستم

سیمئونه: نگران دیدار مقابل بارسلونا نیستم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم اتلتیکو مادرید اعلام کرده نگران بازی مقابل بارسلونا نیست و در انتظار بازگشت بازیکنان از اردوهای ملی خواهد بود تا تاکتیک‌های مورد نظر خود را شکل دهد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید توانست ۴-۰ کادیز را شکست دهد و با روحیه ای خوب آماده دیدار مقابل بارسلونا شود که پس از پایان اردوهای ملی برگزار خواهد. سیمئونه پس از برد مقابل کادیز به خبرنگاران در این رابطه گفته: آن‌ها ما را می شناسند و می‌‌دانند که این برد ما تاثیری در بازی مقابل بارسا ندارد. ۱۵ روز باقی مانده. بازیکنان به اردوهای ملی می‌روند و ما باید صبر کنیم تا آن‌ها را در اختیار داشته باشیم. اینگونه برای بازی بعد آماده می‌شویم. باید ببینیم چه زمانی بازیکنان برمی‌گردند و با شرایطی آن‌ها را مشاهده می‌کنیم تا تیم را با توجه به آن آماده و روانه بازی کنیم.

سیمئونه در ادامه افزود: ما شور و اشتیاق‌مان را بازیابی و به روز رسانی کردیم و شور و اشتیاق برای ما چیزی است که مقابل ویارئال و هوئسکا یا در جریان شکست مونیخ دیدیم. تیم‌مان را خوب، پویا، قدرتمند و با تمایل به برد مشاهده می‌کنم و می‌بینم که بازیکنان چگونه در تمرینات حضور پیدا می‌کنند. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است، بازیکنانی مانند هرموسو یورنته و هکتور هررا که فرصت کمی برای بازی داشته‌اند این روزها در تیم بسیار مهم هستند. منتظر بازیکنانی چون ورسالیکو، دیگو کاستا، ویتلو و کاراسکو هم هستیم.

1101