ستاد مدیریت کرونا با برگزاری انتخابات هیات فوتبال هرمزگان مخالفت کرد

ستاد مدیریت کرونا با برگزاری انتخابات هیات فوتبال هرمزگان مخالفت کرد

خبرگزاری فوتبالی- در حالی که قرار بود از صبح امروز مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان هرمزگان برگزار و رئیس آن انتخاب شود اما به یکباره این مجمع لغو و به زمانی دیگر موکول شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، در حالی که صبح امروز بهاروند(سرپرست فدارسیون فوتبال) و طالقانی(مسئول کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال) در بندرعباس حضور داشتند و حتی شنیده ها از حضورشان در استانداری و دیدار با استاندار هرمزگان خبر می داد، به یکباره در ساعت ۱۰ صبح خبر لغو مجمع از سوی پیروان(مسئول حراست فیزیکی هیئت فوتبال استان هرمزگان) اعلام شد.

قرار است تاریخ بعدی متعاقبا پس از اخذ مجوزهای لازم اعلام شد این در حالی است که اعضای مجمع پس از شنیدن این موضوع نسبت به این بی برنامگی و اتفاق رخ داده اعتراض خود را اعلام کردند.

پیروان علت لغو این مجمع را مخالفت ستاد مدیریت بیماری کرونا با برگزاری آن اعلام کرده و همین موضوع سبب اعتراض عبدالمجید دبیده و مهدی دسینه داوطلبین این انتخابات شد.

داوطلب انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان افزود: از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح از راه های دور و شرق و غرب در مجمع حضور داشتیم و پس از دو ساعت اعلام می شود مجمع برگزار نمی شود.

مهدی دسینه با اشاره به اینکه در حالی که رئیس و نماینده های فدراسیون فوتبال هم حضور دارند اینکه انتخابات برگزار نشود، چهره جالبی ندارد، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان اعلام می کند ۴۸ ساعت گذشته مخالفت ستاد کرونا را با برگزاری این مجمع اعلام کرده ایم.

وی ادامه داد: چرا وقتی هیات فوتبال مجوز لازم را برای برگزاری مجمع نگرفته اکنون باید با اینچنین مجمع خجالت آوری رو به رو شویم.

دسینه با اشاره به اینکه بابت امروز تاسف می خورم، خاطرنشان کرد: این یک درد و مشکل در فوتبال استان هرمزگان است که باید در سایر زمینه ها هم بسط پیدا کند که فوتبال هرمزگان امروز به اینجا برسد.

دیگر داوطلب انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان افزود: بنده هم به عنوان یک داوطلب حضور داشتم و از لغو این جلسه خبر نداشتم.

قاسم رنجبریان با اشاره به اینکه به هیچ وجه چنین حرکتی مورد تأیید هیچکس نیست، تصریح کرد: از ساعت ۸ صبح بسیاری دوستان بوده اند و چه بحث هایی پشت این قضیه است نمی دانم اما امیدوارم تمامی مباحث ورزشی باشد و بس.

وی ادامه داد: اگر قرار بود که با برگزاری مجمع موافقت نشود باید از روز گذشته اعلام می شد نه آنکه در حین برگزاری ستاد کرونا با آن مخالفت کند.

رنجبریان با بیان اینکه تا روز گذشته نامه ای از اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر مخالفت با برگزاری مجمع نیامده بود، خاطرنشان کرد: ظاهرأ امروز صبح نامه ای آمده است و اکنون باید مشاهده کرد علت لغو این مجمع چیست و تأسف می خورم برای این رخداد و از تمامی اعضای مجمع عذرخواهی می کنم.

7474