هافبک اسپانیایی رئال مادرید قصد جدایی ندارد

هافبک اسپانیایی رئال مادرید قصد جدایی ندارد

خبرگزاری فوتبالی - به گفته روزنامه مارکا، ایسکو در حال حاضر به فکر ترک رئال مادرید نیست و همچنان می‌خواهد برای جایگاه خود در تیم زیدان بجنگد. او در حال حاضر 28 ساله است و تا تابستان 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، به احتمال زیاد قرارداد فعلی ایسکو تمدید نخواهد شد چرا که او عملکرد خوبی در تیم ندارد و ممکن است که این بازیکن اسپانیایی تنها همین فصل را در جمع مادریدی ها بماند و در تابستان آینده به فروش برسد. او که هشتمین فصل خود را در باشگاه سپری می‌کند همچنان به این امید دارد که بتواند دقایق بیشتری را از زیدان بگیرد و بتواند در ترکیب رئال مادرید بازی کند.

ایسکو معمولا در پست هافبک وسط و جلو تر از هافبک دفاعی در رئال مادرید مورد استفاده قرار می‌گیرد اما به نظر می‌رسد که دیگر دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو به سر آمده چرا که کارایی خود را از دست داده است. ایسکو می‌خواهد در همین ماه های باقی مانده نهایت تلاش خود را بکند و مجددا جایگاهی در تیم مادریدی بدست بیاورد. ریوالدو اخیرا به زیدان کنایه زده بود و گفته بود که ایسکو هم مانند خامس رودریگز خواهد شد و مجبور می‌شود مادرید را ترک کند.

1470