فلاح‌زاده: حق مردم آبادان است که یک تیم در حد آسیا داشته باشند

فلاح‌زاده: حق مردم آبادان است که یک تیم در حد آسیا داشته باشند

خبرگزاری فوتبالی- دروازه‌بان جدید تیم فوتبال صنعت نفت گفت: حق مردم آبادان این است که یک تیم در حد آسیا داشته باشند و امیدوارم رتبه امسال تیم نسبت به سال گذشته بهتر باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال سایپا درباره جدایی‌اش از سایپا اظهار داشت: من فصل خوبی را در سایپا سپری کردم. بعد از پایان مسابقات اما یکسری اتفاقات افتاد که به این جمع‌بندی رسیدم که بهتر است این فصل در سایپا نباشم. من دوست داشتم امسال در تیم دیگری باشم و فضا و شرایط جدیدی را تجربه کنم.
وی در مورد حضورش در صنعت نفت آبادان  گفت: در بین دو سه پیشنهاد جدی که داشتم، صنعت نفت به نظرم بهتر از سایر گزینه‌ها بود. این تیم بازیکنان باکیفیتی جذب کرده است و بازیکنان خوبی هم از فصل گذشته در تیم ماندند. درست است که بازیکنان شاکله اصلی این تیم جدا شدند، ولی تیم این فصل کیفیت خوبی دارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: جا دارد از تمام کسانی که در چند سال گذشته در سایپا برای من زحمت کشیدند، تشکر کنم. برای تیم سایپا آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم رتبه خوبی در فصل جدید کسب کند. از مردم آبادان هم تشکر می‌کنم که به دنبال حضورم در صنعت نفت از من حمایت کردند. امیدوارم روزهای خوبی در این تیم داشته باشم. 

فلاح‌زاده درباره شرایط تیم صنعت نفت در فصل جاری نیز گفت: من تازه به این تیم آمدم، ولی با صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتم ظاهراً شرایط این تیم نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است. حق مردم آبادان این است که یک تیم در حد آسیا داشته باشند. ان‌شاءالله بتوانیم شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که رتبه امسال تیم نسبت به سال گذشته بهتر باشد. ما در هفته‌های اول لیگ امسال قرعه سختی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین شکل ممکن و با امتیازات کامل این بازی‌ها را پشت سر بگذاریم. 

6641