رکورد جدید لواندوفسکی با گلزنی مقابل دورتموند

رکورد جدید لواندوفسکی با گلزنی مقابل دورتموند

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر 2 دورتموند را شکست داد که روبرت لواندوفسکی گل دوم تیمش را در این بازی به ثمر رساند. این گل 17امین گل لواندوفسکی به تیم سابقش، دورتموند، بود. مهاجم لهستانی در این بازی به رکورد ویژه‌ای برای بایرن مونیخ رسید.

به گزارش فوتبالی، این بازی 300امین بازی روبرت لواندوفسکی برای بایرن مونیخ بود. او در این 300 بازی، 259 گل برای باواریایی‌ها در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. لواندوفسکی در سه‌گانه‌ای که بایرن مونیخ فصل گذشته بدست آورد، نقشی کلیدی داشت و عملکرد او تحسین برانگیز بود.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ، در فصل گذشته رقابت بر سر کفش طلا را به چیرو ایموبیله واگذار کرد اما به نظر می‌رسد که در این فصل به طور جدی به دنبال فتح آن است. رابرت لواندوفسکی در آغاز این فصل عملکرد بسیار درخشانی داشته و تا اینجای کار 11 گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده است و این تعداد از بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی بیشتر است.

باید دید که ادامه روند روبرت لواندوفسکی به چه شکل پیش می‌رود. او در حال حاضر 32 سال دارد و انگیزه‌های زیادی دارد که جوایزی فردی و تیمی در این سال‌ها ببرد. او از سال 2014 تبدیل به مهاجم ثابت بایرن مونیخ شده است.

1470