دورتموند 2-3 بایرن مونیخ؛ بوندسلیگا همچنان تحت سلطه باواریایی‌ها

دورتموند 2-3 بایرن مونیخ؛ بوندسلیگا همچنان تحت سلطه باواریایی‌ها

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ با غلبه بر دورتموند توانست به تنهایی در صدر جدول بوندسلیگا جای بگیرد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

به گزارش فوتبالی، دورتموند در دقیقه 45 با گل رویس پیش افتاد اما آلابا پیش از اتمام نیمه گل تساوی را زد. به محض شروع نیمه دوم ، لواندوفسکی گلزنی کرد تا کار دورتموند سخت شود. سانه در دقیقه 80 اختلاف را بیشتر کرد اما گل هالند در دقیقه 83 کافی نبود. در این بازی لواندوفسکی و شبیه ترین بازیکن حال حاضر اروپا به او یعنی هالند گلزی کردند اما این هم کافی نبود و در نهایت بایرن مونیخ پیروز شد تا با هجده امتیاز از هفت بازی در صدر جدول بوندسلیگا جای بگیرد.  دورتموند نیز فعلا پایین تر از لایپزیش در رده سوم قرار گرفت.

در سالهای اخیر قهرمانی های مداوم بایرن مونیخ باعث شده تا فوتبال آلمان تک قطبی باشد و از سویی این پیروزی هر چند نزدیک به تیم فلیکس این فرصت را داد تا به صدر جدول بوندسلیگا  برسد و به روند قهرمانی های خود ادامه بدهد. دورتموند به هر صورت همچنان باید به تلاش ادامه بدهد و منتظر لغزش بایرن مونیخ بماند چرا که بازی شش امتیازی از دست تیم فاوره پرید و حالا کار آنها در مورد رقابت برای بوندسلیگا سخت تر است.

4125